2020. június 17., szerda

A kismacskáim - Macskakaparás


Halihó!
Az előző Macskakaparás bejegyzésemben már utaltam arra, hogy a Cirke cicám bizony gömbölyödik, egy feltehetően vörös kandúr hozzájárulásával. Az erre utaló képet ITT tudjátok meglesni. Most pedig elhoztam a gömbölyödés okait, a három pindúr pandúr kismacskát.

Ugyanis Cirke 2020. április 28-án három kismacskának adott életet. Három kis nőstény, fehér vöröses, szürkés, cirkás, tarka cicának. Név szerint Ribizkének, Micinek és Nanának. És igen, Nana egy irodalmi cicaalakról kapta a nevét, Az utazó macska krónikája című könyv főszereplője után.
 A kiscicák mindig nagyon nagy örömet okoznak, és nekem három is van belőle. Ezért hát már alig vártam ezt a bejegyzést, hogy nektek is megmutathassam őket. De beszéljenek helyettem a képek!

Ez a legelső képem róluk, itt körülbelül egy naposak



Eleinte csak a kis dobozkájukban tudtam lencsevégre kapni őket, jöjjön pár lesifotó!

Itt még a szemük sincs kinyílva!


Cirkével

Az első legnagyobb lépésük a függetlenség felé az volt, hogy kimerészkedtek a dobozból.

Ribizke (bal) és Mici kémlelnek, hogy biztosan ki akarnak-e menni
Nana, az első világlátó
Mici, nem tudja mit keres a dobozon kívül
Ribizke a sarokban


Miután rájöttek, hogy milyen izgalmas a dobozon kívüli világ, megállíthatatlanok lettek. Mindenhova felmásztak, mindent megszagoltak, mindennel játszottak, mindenre kíváncsiak.

Nana


Mici
Ribizke




Ribizke a cipők közt


Lenke, de büdös a lábad!

Ribizke fetreng a fotelen

Mici kémlel

Ribizke a virágcserépben
Hárman háromfelé


De akárhogyan is, nagy felfedezés ide vagy oda, a legjobb együtt, lehetőleg összebújva.









Nos, ennyi lett volna a képáradat. Én odáig vagyok a macskáimért. ^^ Nem sokára költöznek el, igaz, csak apukámhoz, vagyis fogok még találkozni velük!
 Remélem tetszett a bejegyzés, meglátásaid ne tartsd magadban, találkozunk legközelebb!
                                                                                Macskákban gazdag napokat, Lenke

2 megjegyzés:

  1. milyen szép az anyuka! cuki, ahogy kémlelnek a világra! <3 egy macskánál csak a sok macska a jobb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Az egyszer biztos, hogy sok macska sok boldogság! :D

      Törlés