2020. április 19., vasárnap

Az én #karanténsztorim


Halihó!
Lehet hallottatok már róla, lehet nem, de instagramon elindult egy kezdeményezés a #karanténsztori, ahol mindenki megpróbálja könyvcímekkel demonstrálni a mostani helyzetét. Nekem is nagyon megtetszett, így megosztom veletek az én kis tornyocskámat. ☺️

Úgy állítottam sorba a könyveket, hogy alulról felfele adjanak ki egy kisebb sztorit. Ami persze kicsit el van túlozva, túl van dramatizálva, hisz’ még csak bő egy hónapja vagyok önkéntes karanténban, de könyvcímekből ennyi tellett.

1. Ég veled! - Ég veled, jól megszokott mókuskerék! Ég veled hétköznapi élet! Ég veled iskolába járás! Ég veled közzösségbe menés! Ég veled városban császkálás, barátokkal találkozás! Heló karantén!

2. (Nem látszik, mert nincs a gerincére írva a címe) Mi van? - Mi van? Most akkot komolyan otthon kell csücsülni ki tudja meddig? Komolyan nem találkozhatok senkivel? Én azt hittem, csak poén!

3. Hamis valóság - Az internet és az álhírek szűrőjén hamis hírek, hamis valóság áramlik. Azt hiszem inkább nem keresek rá arra többet, hogy koronavírus. Ami fontos azt Győrfy Pál úgyis elmondja a TV-ben.

4. Elképesztő! - Elképesztő, hogy a természet milyen hamar visszavette ami az övé! Elképesztő, milyen régen nem volt ennyire tiszta egyes városokban a levegő! Elképesztő milyen tiszta Velence vize! Elképesztő!

5. Hamis jövő - Kijárási korlátozás meghosszabbítva. Ha nem is hamisan, de kétségekkel telve és néha kilátástalanul látjuk a jövőt. Senki nem tudja mikor lesz ennek vége, mikor lesz minden ugyanolyan mint volt.

6. Családom és egyéb állatfajták - Több mint egy hónapja vagyunk 0-24-ben összezárva. Persze, hogy elegünk lesz egymásból!

7. Jobb mint otthon - Eljutottunk oda, hogy talán még az iskolában is szivesebben lennénk mint otthon. Már akárhol jobb lenne mint otthon!

Oké, oké azért nálam a hetes pont még nem következett be, de simán el tudom képzelni, hogy bárki, aki csak egy kicsit is extrovertáltabb mint én, így gondolkozzon. Igazából én is próbálom pozitívan felfogni ezt az egész karantént, örülök, hogy legalább nekünk megvan a lehetőségünk, hogy kertes házban vészeljük át ezt az időszakot, csinálgatom azokat a dolgaim amikre eddig nem volt időm, többet olvasok. De azért néha vannak ennyire szélsőséges gondolataim, mint amiket a könyvcímekhez írtam. Főleg az ötös pont szokott ismétlődgetni ilyenkor a fejemben...

Igazából nem nagyon szeretnék koronavírus témájú bejegyzéseket, mert tényleg mindenhol erről hallunk. Negatív hangvételűt meg végképp nem, szerintem mindenkinek van valami problémája, valami ami hiányzik, ami elmaradt, ami rosszul jött ki. Azt meg nem szeretném, ha itt is negatívat olvasnátok. Nem vagyok a világ legpozitívabb embere, de próbálok egy kis örömet adni az olvasóimnak.
 Ugyanakkor ebben a helyzetben élünk most, ez a fő mozgatórugója az életünknek, legtöbben önkéntes karanténban vannak, home-officeban, és mi, diákok pedig élvezzük a távoktatás csodáit. irónia. A téma majdhogynem kikerülhetetlen.
 Vagyis azt nem ígérem, hogy ezentúl nem fogok ezzel kapcsolatban írni, de igyekszem pozitívan.

Addig is. Csak a szokásos, köszönöm, hogy elolvastad, remélem tetszett az én #karanténsztorim. Én élveztem összeállítani, keresgetni könyveket hozzá. Legközelebb találkozunk, addig is mossatok kezet, maradjatok otthon, olvassatok sokat és vigyázzatok magatokra!
                                                                                                                                                         Lenke




4 megjegyzés:

  1. Lenke, ez nagyszerű írás! Írj máskor is, add ki magadból a gondolataidat, mert igazán üdítő, szórakoztató! Szívesen olvasnék még Tőled! :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok!! ,,,,,,,,,de igyekszem pozitívan!! ez a sokadik szuper gondolat, aztán így is legyen!!!!

    VálaszTörlés