2020. január 1., szerda

Újévi fogadalmak book tag - 2020


Sziasztok! Ebben a bejegyzésben kitöltöttem az újévi fogadalmak book taget! Igyekeztem olyanokat válaszolni, amik még nem hangoztak el, az előző tagben, amit ITT olvashattok.



1. Egy író akitől szeretnél olvasni idén, de eddig még semmit nem olvastál tőle 

Legyen akkor itt Leigh Bardugo, akitől mindenképpen olvasni szeretnék.

2. Egy könyv amit mindenképp szeretnél elolvasni  

Na, hogyha már az előbb így beharangoztam Leigh Bardugot akkor legyen tőle a Hat varjú

3.Egy klasszikus, amit szeretnél elolvasni 

Szeretném mindhárom Bronte nővért kipipálni Anne-nak az Agnes Grey-ével. Már olvastam Charlotte-tól és Emily-től is, már csak ő hiányzott.

4. Egy könyv amit szeretnél újraolvasni 

Igazából nincs betervezve semmilyen újraolvasás. Lehet újraolvasom az Üvöltő szeleket, vagy majd karácsonykor a Karácsonyi éneket, majd meglátom, hogy lesz hozzá kedvem.

5.Egy könyv ami ezer éve várólistás és idén el akarod olvasni végre 

Nényei Pál, Az irodalom visszavág sorozatának első részét, úgy néz ki elolvasom 2020-ban végre, a Léda tojásaitól az Aranyszamárig-ot.

6. Egy jó vastag könyv amit beterveztél 

Tudtommal nincs ilyen...

7. Egy író akitől már olvastál, és idén is szeretnél 

Karen M. McManus Lehull a lepel könyvét 2019-ben nagyon szerettem, így idén szeretnék tőle még olvasni

8.Karácsonyra kapott könyv, amit el fogsz olvasni idén 

Na már megint! Az előző pont írójának második, magyarul megjelent könyve az, amit a Jézuska hozott és én 2020-ban el is fogom olvasni. :) Karen M. McManus: Tartsd meg a titkot

9.Egy sorozat amit elkezdeni és befejezni is 2020-ban fogsz 

Nem tudom így előre, hogy lesz e ilyen, elképzelhető.

10. Van valamilyen olvasási terved? Ha igen, hány könyvet tervezel idén elolvasni? 

60+ könyvet, több klasszikust, és több nem magyar, nem angolszász szerzős könyvet.

11. Bármilyen egyéb célkitűzés?

ITT meséltem erről bővebben.

Köszönöm, hogy végigolvastad, boldog új évet kívánok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése