2020. január 1., szerda

Új év, könyvek, blogolás, cicák és a többi


Sziasztok! Ebben a bejegyzésben mesélek egy kicsit. Mi lesz a blog sorsa, könyves élményeim 2019-ből, a macskáim, meg csak úgy...



Nos, idén a szilveszter úgy alakult, hogy semmi extrásabb bulit nem sikerült beszerveznem, így itthon maradtam, és nyugisan lezárom magamban ezt az évet. Most egy elmélkedésmorzsámat veletek is megosztok.

Kezdjük ezzel a bloggal. Ez a blog, hobbiból készült. Azért, mert úgy gondoltam megosztom a nagyvilággal a gondolataimat, mert megtetszett ahogyan más bloggerek is írnak. Eleinte, mint szerintem mindenki mindenben, nagyon lelkes voltam, és kötelességemnek éreztem, hogy rendszeresen írjak. Ez nyáron volt. Aztán elkezdődött az iskola, én elkezdtem újra atlétikára és táncra járni. A szabadidőm egy részét tanulással töltöttem, vagy tanulással kellett volna töltenem. Eleinte éreztem magamban egy kis frusztrációt, hogy írni kéne a blogra, de aztán lecsitítottam magam, mondván, nincs nekem erre időm. Aztán ha volt időm se írtam, mert más dolgok foglalkoztattak akkor éppen. És igen, tudom, hogyha nagyon akarnám bármikor tudnék rá időt keríteni, de nem akartam nagyon. Ne értse félre senki, ezzel nem véglegesen le akarom zárni, ezt a nem túl hosszú idejű blogot, csak felvázoltam az elmúlt hónapok eseményeit. És ezzel, azt akarom megértetni, magammal és másokkal is, hogy ez az egész platform kedv kérdésén működik. Én fiatal vagyok, sok dolgot kipróbálok, és nem mindegyik jön be, és szerintem így van ez rendjén.
  A blogot én egyáltalán nem könyveltem el olyan dolognak, ami végérvényesen nem jött be, de azért voltak olyan "kipróbálásaim" amik nagyobb sikert arattak. De voltak olyanok amik meg sokkal de sokkal kisebbet. Ez az élet rendje.
  Nade, megtudtuk mi a helyzet az én fiatalos kicsapongásaimmal, de azt még nem, hogy mi lesz a blog jövője. Elsőnek is leszögezném, nem ígérek semmit. Minden amit itt leírok puszta felvetés, vagy bejön vagy nem. De egy biztos. Írni csak akkor, és olyat fogok amikor és amihez kedvem van. Így is kifejezetten rugalmatlan vagyok, és néha túl nagyok az elvárásaim magam felé, még ezzel a bloggal nem akarom frusztrálni magam. Lehet nem csak könyvekről, könyves témákról fogok írni, lehet megosztom veletek még festményeim, verseim, firkálásaim, meg csak úgy mindent amit szeretek és ami érdekel. De az is lehet, hogy nem. Majd elválik.

A könyvek. Erről itt nagyon semmit, mert két évzáró, és újév nyitó book taget is tervezek megcsinálni. De elöljáróban annyit, hogy nagyon sok jó könyvet olvastam ebben az évben. És ha már a fruszrációknál, elvárásoknál és görcsös ragaszkodásnál tartunk. Nem szoktam újévi fogadalmakat tenni, de 2020-ban szeretném kicsit csökkenteni a saját magamra ráerőszakolt dolgok és elvárások számát. A könyvek terén is. Legyen szó itt kihívásokról, olvasási maratonokról, amihez nincs kedvem, vagy idő közben elmegy a kedvem azt nem fogom se megcsinálni, se elolvasni. Vagy legalább is ez a terv.

A macskáim. Nos, 2019 nyarán az én drága Cirke cicámnak született két imádnivaló kiskölyke, akik közül sajnos már egyik sincs köztünk. Én nagyon ragaszkodtam hozzájuk, és anya bele is ment, hogy ezt a két csöppséget megtartsuk nálunk, és ne ajándékozzuk el. De sajnos Hádész egyik napon eltűnt, és soha nem tért vissza, Cilit pedig elütötte egy autó. De szerencsére Cirke él és virul, és én alig várom, hogy tavasszal/nyáron új alom kismacska szülessen. Lehet fogtok róluk hallani/olvasni, lehet, hogy nem. :)

Végül pedig, hogy a "csak úgy" menüpontot is kipipáljuk, pár szóban 2019-ről. Ez egy nagyon mozgalmas év volt, nagyon sok minden történt velem. Nagyon sok jó dolog, amiért nem győzök elég hálás lenni. A hobbijaimban, főleg az év második felében rengeteg eredményt értem el. Nem tudom kifejezni, mennyire hálás vagyok, hogy egészségem engedi, hogy hódoljak a szenvedélyeimnek. Nagyon sok jó, kedves emberrel ismerkedtem meg, boldog vagyok hogy ők vesznek körül.

Pár szóban 2020-ról. Újévi fogadalmaim nagyon nincsenek, úgyse tartom be őket. Inkább csak annyi, hogy szeretnék a rossz tulajdonságaimon kicsit finomítani. Lehet nem fog sikerülni, de a szándék a fontos. Szeretném, ha fejlődnék, okosabb, ügyesebb lennék. Remélem, hogy sikerülni fog.

Sikerekben gazdag, boldog új évet kívánok mindenkinek!

Ui.: Ha valakit ezenfelül is érdekelnek a könyves, és néha egyéb dolgaim is, kövessen be molyon, ahol Lenke_M néven találtok. De tess, itt egy link is: https://moly.hu/tagok/lenke_m





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése