2020. január 1., szerda

Újévi book tag - 2020


Sziasztok! Ebben a bejegyzésben kitöltöm a 2019-re visszatekintő, újévi book taget!



1. Az év utolsó könyve 

Igazából amit utoljára fejeztem be, az nem ez volt, de én mégis ezt mondanám, mert az utoljára befejezett könyv az gyakorlatilag egy munkafüzet, és hónapokig olvastam. Így az év utolsó könyve, Hiro Arikawa: Az utazó macska krónikája lett.


2. 2019-ben megismert író, akit nagyon megszerettél

Igazából jobban belegondolva, ilyen több is volt, én mégis Laini Taylort választanám, hiszen neki A különös álmodozó sorozata kedvenc lett.

3. A három legjobb könyv 2019-ben 

Hűha! Nehéz kérdés! De csak kiválasztottam hármat!

3. Böszörményi Gyula: A Rudnay-gyilkosságok
2. Laini Taylor: A különös álmodozó
1. Kate Quinn: A vadásznő













4. A legrosszabb könyv 2019-ben 

Háát a moly szerint a legrosszabbra értékelt könyv Papp Dóra: Tükörlelkek volt, de igazából valamelyik év elején olvasott Jókai vetekszik vele. De szerencsére semmi olyan ami így hirtelen eszembe jutna, hogy igen, ez de rossz volt.

5. A könyv amin a legnehezebben rágtad át magad, annak ellenére, hogy tetszett 

Általában azokat a könyveket amik nagyon tetszenek kevés, amik meg nem tetszenek sok idő alatt olvasok el, így igazából a nehezen átrágós könyvek nem szoktak tetszeni. De ha nagyon kéne mondanom valamit, akkor az Karinthy-nek a Tanár úr kérem lenne, ami nagyon szórakoztató volt, bár egész sokáig tartott az olvasása.

6.Egy író akinek munkásságával meg szeretnél ismerkedni 2020-ban 

Több ilyen is van, de Victoria Aveyard lenne az, akitől végre olvasni szeretnék 2020-ban (khm Jolcsi)...

7. Egy könyv amit jövőre biztosan beszerzel 

Holly Black: The Cruel Prince - A kegyetlen herceg
(Annyira gyönyörű a borítója)

8.Egy 2020-as megjelenés amit nagyon vársz 

Az a helyzet, hogy kissé le vagyok maradva megjelenések terén, így olyan sincs ami nagyon várok.

9.Visszatekintés 2019-re

Ebben az évben összesen 77 könyvet sikerült elolvasnom, ami 21144 oldalnak felel meg.

 10. Tervek 2020-ra 

Megint, mint tavaly is a 60+ könyvet lövöm be magamnak. Szeretnék több nem angolszász és nem is magyar írótól olvasni, illetve klasszikusokat is. Talán meglesz 2020-ban a húsz klasszikus...

11. Mottó 2020-ra

Öhm nem igazán szokott nekem ilyesmi lenni, de ITT beszéltem a céljaimról, és talán abból le lehet szűrni egy mottót.

Köszönöm, hogy végig olvastátok, boldog új évet kívánok mindenkinek!













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése