2019. augusztus 17., szombat

Boldogsági lista könyves tag


Sziasztok! Ebben a bejegyzésben ismét játszani fogok, kitöltök egy book tag-et, amit a Drums of Autumn blogon láttam (ezt ITT olvashatjátok). Vágjunk is bele, a kérdésekbe!




1. Egy könyv, amit ha újraolvasol megmosolyogtat. 

Ide mindenféle komolyabb gondolkozás nélkül tudom mondani Sarah Anresen: Felnőni kiábrándító című képregényét ami humorosan mutatja be az életünk kisebb nagyobb problémáit, nehézségeit cuki kis képekkel illusztrálva.

2. Kedvenc fandom.

Nincs. Abszolút nincs. Nem olvasok ilyeneket.

3. Hogy néz ki az a könyvborító, amit azonnal megveszel, ha meglátod? .

Macska, macska, macska. Sajnos vagy nem sajnos ezek az állatkák a gyengéim. (Lásd egy kis önpromó Puszi, Erzsi! ITT)

4. Mi az, amit szeretsz ha megtörténik egy könyvben?

Ez az első kérdés, ami komolyabban elgondolkodtatott, de nem fogok tudni konkrét példát mondani, mert valahogy sosem állok neki úgy egy könyvnek, hogy na ez meg ez szeretném ha megtörténne benne, de persze szeretem ha egy könyv humoros meg ha egy szereplő szereti benne a macskákat, ha vannak benne macskák állj le Lenke! sok lesz a macska!...

5. Egy várt könyv, ami megmosolyogtat ha rágondolsz? 

Egyértelműen a Tükörjáró három! *_*

6. Egy író akinek szereted a könyveit.

Sok író van akinek szeretem a könyveit, de ha valaki olyat kéne említenem akinek nagyon sok könyve jelent meg, és amiket olvastam az mind tetszett (nem ugyanannyira, de mind tetszett) az Agatha Christie lenne a krimik koronázatlan királynője.

7. Nasi, ami mindig kell olvasás közben? 

Nem szoktam enni olvasás közben, mert egyrészt tele van a kezem, másrészt pedig félek, hogy leeszem a könyvet (nem tapasztalatból beszélek á, dehogy!)

8. Egy könyv, amit a családodnak és a barátaidnak ajánlottál.  

Nos, eléggé személyre szabottan szoktam ajánlani, mert nem szeretem, ha valakire rásózok egy könyvet, és az utána nem tetszik neki. Bár, azért a Tükörjáró első részét, a Tél jegyeseit akinek tehetem megemlítem.

9. Egy BookTuber vagy könyves blogger, aki mosolyt csal az arcodra.

Mivel a bloggerekből szerencsére sok van, ezért megválogatom akiknek rendszeresen nézem az oldalát, és így mindenki aki ebbe a kategóriába tartozik örömet okoz. Niitaabell Világa, tíz kicsi könyv A Szofisztikált Macska olvas, A művészet nyelve. A BookTuberek közössége még viszonylag kicsi, így mindenkit követek, de a kedvencem a Pergamenre hányt szavak csatornája.

10. Milyen bejegyzéseket/videókat szeretsz írni/videózni?

A book tag-eket kifejezetten szeretem, így ebből lesz is még majd a blogon.


Nos, ennyi lettem volna! A viszontlátása!









.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése