2020. október 25., vasárnap

Ellentétek book tag




Sziasztok!
Ebben a bejegyzésben az Ellentétek book taget fogom kitölteni, amire a Fleur reads blog bloggere hívott ki, amit ezúton is nagyon köszönök neki! Az ő bejegyzését ITT olvashatjátok, most pedig következzenek az én válaszaim!



Legrégebbi & legújabb könyv a könyvespolcodon 
A legrégebbi könyvem, a Kiscica nagy kaland, ami egyben a legelső könyv amit olvastam, a legújabbat pedig nemrég születésnapomra kaptam és még olvasatlan ;)



Egy olcsó & egy drága könyv a könyvespolcodon
Emily Bronte verseskötetét egy antikváriumban szereztem be bőven 1000 Forint alatt. A majákról szóló könyv pedig védőborítós, keményfedeles, tele van színes képekkel, mindenki megtippelhetni az árát...


Egy könyv aminek férfi & egy aminek nő a főszereplője
Ehhez a ponthoz a kedvenceim közül válogattam... Bár A vadásznőben van egy szál, amely egy férfié, de én Nyinát tekintem a főszereplőnek, bocsi ha valaki nem ért egyet ezzel a felvetéssel...


Egy könyv amit, gyorsan befejeztél & egy könyv amit, sokáig olvastál
Erzsi bölcsességeit kevesebb mint egy nap alatt végigolvasgattam, hiszen nem is hosszú, és egy  oldalon csak pár mondat van. Az Emmát a körmönfont nyelvezete miatt sokáig tartott elolvasni, de élveztem!



Egy könyv aminek pocsék & egy aminek gyönyörű a borítója 
Azt kell mondjam, pocsékot nehezebb volt találni, de a No. 16.-nak elrettentően ronda a borítója, A kegyetlen herceg pedig csak egy a sok szép közül...


Egy magyar & egy nemzetközi könyv
Szintén két kedvenc...


 Egy vékony & egy vastag könyv
Tiszlavicz Marcsi néptáncos írása szinte csak egy kis füzet, az Elfújta a szél pedig egy egy tégla!



Egy fikció & egy ismeretterjesztő irodalom
Természetesen fikcióból van a több... De, az Irodalmi kislexikonomnak az a különlegessége, hogy egy nyugdíjba ment magyartanáromtól kaptam és ő még anno gyűjtött bele egy Kányádi aláírást!




Egy nagyon-nagyon romantikus könyv & egy izgalmas akció/krimi
 A fiúknak akiket valaha szerettem szinte egyetlen romantikus könyv amit a polcomon megtalálni, a Tartsd meg a titkot pedig csak egy a sok közül, de igazán kiemelkedő.



Egy könyv ami megnevettetett & egy amin sírtál
Tudom, hogy volt már Erzsi, de boldog macskatulajdonosként rajta tudok az egyik legtöbbet nevetni! És ugyanezen okból tudtam Az utazó macska krónikáján sírni...



Ennyi lett volna ez a bejegyzés, még egyszer köszönöm, nagyon élveztem kitölteni! Mondanivaló, kérés, kérdés, óhaj, sóhaj minden jöhet nekem megjegyzésben és molyon! Ne kíméljetek!
Addig is én Lenke voltam, találkozunk legkozelebb!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése