2019. július 3., szerda

Júniusi összegző


.



Sziasztok! Ebben a bejegyzésben, mint már a címből is kiderült, a júniusomat fogom összesíteni. Vágjunk bele!



1.: A hónapot, egy gyerekkori kedvencemmel nyitottam. Ami nem más, mint Sven Norqvis: Findusz elköltözik (5/5)

Elöljáróban: 
Ez egy nagyon cuki történet, a lehető legszerethetőbb kismacskával Findusszal, aki bizony kora hajnalban szeret ugrálni, de ezt a jószívű Pettson már nem tűri, ezért csíkos barátunk úgy dönt, elköltözik.






2.:Ezután következett, egy harmadik újraolvasás (mármint egy könyv amit harmadjára olvasok újra) Szabó Magda: Abigél (5/5)


Elöljáróban
Ki ne ismerné, Vitay Georginát, aki Árkodra kényszerül meni, egy lánynevelő intézetbe. De bizony a második világháború keze, még egy ilyen, Isten háta mögötti helyre is elér, és nincs más aki segítsen rajta, csak csodatevő Abigél. Mind a három olvasás, egy új nézőpontból világította meg számomra a történetet, érdemes volt harmadjára is elolvasni.




3.:Az ezután következett, igazán rövid, de annál szórakoztatóbb képregény, Sarah Andersen: Macskapásztor. (4.5/5)
Elöljáróban:
Szellemes képsorozatok a mindennapjainkról. Az internetes trollok elleni védekezésen át egészen a nagytakarításig.




4.:Ezután következett, a már a Félévzárási book tag-ben emlegetett legjobb folytatás eddig (július 2) Rhys Bowen: Holttest a könyvesboltban. (5/5)

Elöljáróban
Lady Georgiana, őfelsége kémnője, egy újabb gyilkossági ügybe bonyolódik, de ezúttal a bajor trónörökössel Hannival. Miközben a főszereplőnk őfelsége parancsára nyomozni kezd, a kommunizmus próbál hódítani Angliában.




5.:A hónap ötödik olvasmánya volt, M. C.  Beaton: Agatha Raisin és a gyilkos lekvár (5/5)

Elöljáróban
Az Agatha Raisin sorozatot, ezzel a 19. résszel nyitottam, és amint befejeztem, eldöntöttem, hogy én bizony el akarom olvasni az összes Agatha Raisin könyvet. A fő, és címszereplő, a maga stílusával, illetve a könyvben lévő krimiszállal teljesen megvettek maguknak.



6.:Kölcsönkaptam, és el is olvastam a következő könyvet; Kera Cass: A párválasztó. (3,5/5)

Elöljáróban
Disztópikus, társadalmi szintekre osztott Amerika, egy lány aki elhagyja a szerelmét, mert el kell mennie a királyi palotába, ahol lehet, hogy ő lesz az új királynő, csak meg kell magát szerettetnie a királlyal. Nem fogom elolvasni a maradék részeket, mert hidegen hagy az egész sztori, úgy ahogy van.



7.:Szent Iván éjjelén, minek tüzet ugrálni, ha ehelyett olvashatod otthon a puha ágyadban William Shakespeare: Szentivánéji álmát? (4,5/5)

Elöljáróban
Ez az egész történet, egy hatalmas nagy komédia, aminek semmi különösebb értelme nincs, de nagyon jól lehet rajta szórakozni.





8.:Egy átolvasott éjszaka után Erdélybe kalauzolt engem Ábel, ugyanis elolvastam Tamási Áron: Ábel az országban (4/5) című könyvét.

Elöljáróban
Miután Ábel befejezte kalandjait a rengetegben, úgy dönt vonatra száll, és szerencsét próbál az országban Bolha kutyával az oldalán. Nos, ez már nem volt annyira jó, mint az Ábel a rengetegben, így a trilógia utolsó részének az elolvasására nagyon kevés esélyt látok.



9.:Már a hónap végéhez közeledve elolvastam Matt Haig: Én és az emberek (5/5) cimű könyvét.

Elöljáróban
Szívmelengető, vicces regény a világegyetem legnagyobb rejtélyéről, rólunk emberekről. Ennél, a borítón is szereplő mondatnál nem tudnám jobban összefoglalni a könyvet.




10.:A júniusomat, egy klasszikussal zártam, aminek a befejezése átcsúszott ugyan július 1-re, de attól én most ide vettem. Móricz Zsigmond: Légy jó mindhalálig. (5/5)

Elöljáróban
Nyilas Misi, a naivan jó kisdiák keresi a helyét a debreceni kollégiumban, és a felnőttek olykor kegyetlen világában. Bővebben ITT olvashatsz.





Nos,ennyi lett volna az összesítésem, több könyvet már nem tudtam a júniusba sűríteni. :) ☺
Találkozunk legközelebb!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése