2019. június 30., vasárnap

Félévzárási book tag

Sziasztok!

Sokat gondolkodtam azon, hogy mi lenne a megfelelő első bejegyzés, és végül e mellett döntöttem. Igaz, már a félév egy kissé elmúlt, de attól fogadjátok szeretettel.



Gyors összegzés: Eddig, (június 29) 44 könyvet fejeztem be, ami 11374 oldalnak felel meg.

De most vágjunk is bele a kérdésekbe! amik igazából nem kérdések, de nem baj

1. Az eddigi legjobb olvasmányod.

Szerencsére ebben a félévben sok nagyon jó könyvet olvastam, így igazán nehezen tudok csak egyet kiemelni belőlük. De, talán a legjobb: Kate Quinn: A vadásznő.

2. Az eddigi legjobb folytatás, amit olvastál.

Ide egyértelműen az Őfelsége kémnője sorozat második része, a Holttest a könyvesboltban jöhet. Hozta ugyanazt a színvonalat, mint az előző kötet. Ugyanannyira humoros volt, a krimiszál is ugyanúgy vagy talán kicsit jobban is érdekes volt, Lady Georgiánát még mindig nagyon bírom.

3. Friss megjelenés, amit még nem olvastál, de szeretnél.

Június 17. én jelent meg Kimberlie Hamilton: Menő macskák! című könyve. Nem fűzök hozzá megjegyzést...

4. Legjobban várt friss megjelenés az év második felére.

Kérdés ez? Tükörjáró három! ❤

5. Legnagyobb csalódás.

Jókai Mór: Az arany ember. Nagyon sokan mondták, még az ő maga is mármint Jókai, hogy ez a legjobb könyve Jókainak. Így nagyon nagyok voltak az elvárásaim. És csalódtam.

6. Legnagyobb meglepetés.

Nem igazán indultam neki úgy könyvnek, hogy rossz lesz, mindről pozitív véleményem volt, és ez maximum csak átfordult negatívba.


7. Kedvenc új szerző (debütáló, vagy csak számodra új).

Karen M. McManus az első, Lehull a lepel című könyvével kilóra megvett magának. Alig várom, hogy lefordítsák az új könyvét magyarra!

8.Legújabb könyves szerelem.

Nincs.


9. Legújabb kedvenc karakter.

Nyina, A vadásznő-ből. Na ő, egy igazán belevaló női karakter, aki nem mellesleg zseniálisan ki lett dolgozva, és egy pilótanő. Kell ennél több? Nekem nem!

10. Egy könyv amin sírtál. 

Nem volt ilyen még a félévben. Maximum csak kínszenvedésből a Jókai Hétköznapokon ezt be sem linkelem haha.

11. Egy könyv ami boldoggá tett.

Sarah Andersen: Felnőni kiábrándító. Ez olyan jó volt, hogy egyhuzamban elolvastam vagy hatszor. Annyira igazak egyes dolgok benne, hogy azon csak mosolyog az ember!

12. Legjobb filmes adaptáció amit idén láttál. 

Háát nem nagyon nézek filmeket, adaptációkat meg még inkább nem, de ha az Aladdin annak számít akkor az. Mert az a film valami ritka jó volt!

13. Kedvenc bejegyzés amit eddig írtál. 

Mintha olyan sok lett volna hehe.

14. A legszebb könyv amit idén vásároltál/kaptál. 

Laini Taylor: A különös álmodozó. Aaannnyiiira széép! szívecske szem  ⇉⇉⇉


15. Mely könyveket szeretnéd elolvasni az év végéig?

Sok mindent, de azokat biztosan amik olvasatlanul állnak a polcomon.




Nos, ennyi lett volna ez a bejegyzés, remélem, hogy tetszett. Találkozunk legközelebb!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése