2019. július 5., péntek

Egy kis fantasy pasztell

Sziasztok!
Ebben a bejegyzésben a kis firkálásomat osztom meg veletek, lépésről lépésre.





Legelsőnek az összekeveredett krétákat válogattam szét, és néztem meg, hogy az egységesen szürke réteg, valójában milyen színt takar.                                                              ⇊



És, hát igen. Ez bizony nem egy tiszta munka. Bár, szerintem azért jól néz ki a kezem. :)
                                                                           ⇊



Gyors kézmosás után felvittem az alsó rétegeket. ⇊



Ezután következhetett a kedvenc részem, a maszatolás, majd a sellőuszony megrajzolása.



Ezután kidolgoztam az uszonyt, majd a következő, középső réteget is felvittem.
                                                                             ⇊




Újabb maszatolás után következhetett a legfelső réteg felvitele. nem találok szinonimát
                                                                            ⇊



Végül pedig az utolsó maszatolás következett, illetve kiszélesítettem kicsit az uszonyt, hogy élethűbb (már amennyire egy sellőfarok lehet élethű) legyen.        ⇊



Végül pedig itt van az elkészült művem egy kicsit más megvilágításban.
                                                                                  ⇊



Ezennel véget is ér a röpke kitekintő bejegyzésem, legközelebb könyvekkel jövök. Majd még találkozunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése